Velkommen tilbake på kurs! Jeg håper at du ønsker å fullføre kurset ditt hos oss, og at du føler deg trygg med hensyn til smittevern.


Jeg har forståelse for at noen likevel ikke ønsker å benytte seg av yogatilbudet i perioden, og går du på kurs kan du da ta igjen de tapte timene seinere i semesteret hvis det føles tryggere for deg. Jeg er smertelig klar over at valg og løsninger jeg tar på vegne av yogastudio ikke treffer alle, men jeg prøver å gjøre så godt jeg kan.

Yogasemesteret har jo hatt to "forstyrrelser" som gir forandringer i kursløpet; først måtte vi utsette kursstart med to uker for alle mandag-tirsdags kurs, og en uke for alle onsdag-fredags kurs, og så har vi nå da hatt denne nedstengningen på tre uker. De timene dere har gått glipp av i disse to perioder vil dere få ta igjen, og jeg har prøvd å finne en løsning som jeg trur og håper er den beste for dere.

Alle kurs blir forlenget med to uker, og avsluttes i uke 26, 28 juni-2 juli. (Med unntak av MediYoga, Mindfulness og Senior Yoga som du kan lese mer om lenger ned på siden). Da vil det fortsatt være 2 eller 3 timer, avhengig av hvilket kurs du går på, du ikke har fått, og disse timer kan du ta igjen i løpet av resterende del av semesteret, sommeren eller høsten som du selv ønsker. I sommer vil det bli satt opp en sommertimeplan for drop in yoga i studio for den som ønsker dette, og det blir som vanlig satt opp en variert kursplan for høsten for den som ønsker å ta igjen timene da. I tillegg vil vi prøve å sette opp en god del drop in timer på lørdager til høsten, så da har du et alternativ til. Det vil bli lagt en liste i studio over alle som har timer til gode, så du bare møter opp på den timen du ønsker uten påmelding i forkant.

For at det ikke skal bli misforståelser med datoer og antall timer forklarer jeg her hva som gjelder for ditt kurs:


MANDAGSTIMER OG TIRSDAGSTIMER:  Vinyasa (Anne), Yoga mot Stress (Anne), Yoga Grunnleggende (Kaja), Yin/Yang (Preben), Ashtanga Yoga (Kaja)
Disse kurs startet opp to uker seinere enn planlagt, og har nå i tillegg hatt denne pausen på tre uker. Kursene forlenges med to uker, og avsluttes mandag 28 juni eller tirsdag 29 juni. De resterende tre timene kan du ta igjen i løpet av sommeren eller høsten.

ONSDAGSTIMER, TORSDAGSTIMER OG FREDAGSTIME: Yin/Yang (Linda), Yoga mot Stress (Farzaneh), Yoga for rygg, nakke & skuldre (Kaja), Vinyasa slow (Kaja), Vinyasa (Lena), Yin Yoga (Lena), Yoga mot Stress (Lena)
Disse kurs startet opp en uke seinere enn planlagt, og har nå i tillegg hatt denne pausen på tre uker. Kursene forlenges med to uker, og avsluttes onsdag 30 juni, torsdag 1 juli eller fredag 2 juli. De resterende to timene kan du ta igjen i løpet av sommeren eller høsten.

Mindfulness 16 uker blir forlenget og avsluttes 8 juni.
MediYoga 10 uker blir forlenget og avsluttes 27 april.
Senior Yoga onsdag 16 uker blir forlenget og avsluttes 9 juni.
Senior Yoga torsdag 16 uker blir forlenget og avsluttes 17 juni.